Helyi Hírek - Független folyóirat   2021.09.22. szerda
Móric
E-mail cím:

Jelszó:

CÍMLAP
Cikkek és hírek
Portaszolgálat
Balesetek
Tűzoltósági hírek
Rendőrségi hírek
Polgármesteri interjú
Természetgyógyászat, szépség és egészség
Horoszkóp, asztrológia
Receptek
Videók
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek
Archívum
Archívum
Képgalériák
Helyi Hírek laphálózat
Legutóbbi számaink
Archívum - HH XVI.
Archívum - HH XVII.
2004 előtti számaink
Megjelenési időpontok
Hirdetési áraink
Lakossági aprók
Hirdetésfeladás
Szakmai adattár

Látogatók: 22119584
   « Vissza

Gaming-iparági előrejelzés 2021-re

 « Cikkek és hírek 
2020. október 29.
 

Bevezetés

A gaming- és a technológiai ipar óriási ugrásokkal fejlődött az utóbbi években, olyan találmányokkal megajándékozva minket, mint a virtuális valóság és az online gaming. A szórakoztató ipar mai hatalmas világa még a Netflix-szel is vetekszik népszerűségében. Számos különböző típusú játék létezik, amelyek egyedülálló élményeket kínálnak a játékosoknak. 

A koronavírus-intézkedések megnövelték az érdeklődést számos online tevékenység iránt, mely még a szerencsejáték-ipar jövőjére is hatással van, hiszen egyre többen maradnak otthon. Szakértők azt jósolják, hogy Magyarország online szerencsejáték-piaca 2024-re tíz százalékkal növekszik majd, és ezáltal a szerencsejáték-technológia is egyre nagyobb hangsúlyt kap. Boross Örs, a bet365 kaszinó szerencsejáték-technológiai szakértője és szerkesztője nyújt most némi betekintést a gaming-ipar jövőjébe. Szakértőnk profilját itt tekintheti meg.

kepfile

Gaming 2021-ben, és azt követően 

Úgy fest, a gaming technológia jövője telis-tele lesz izgalmas fejlesztésekkel, a rengeteg új játékszoftvernek és -hardvernek köszönhetően. Az Amazon, egy nemrégiben hozott döntése értelmében jövő évre halasztja a Project Tempo játékstreaming szolgáltatás bejelentését. Az Amazon szerint a fedőnévvel működő szolgáltatás a felhőalapú számítástechnika fejlődésétől függ.

További tech cégek és játékóriások is szépen haladnak az új projektjeikkel, melyek kiadását 2021-re tűzték célul. A Nintendo például azt tervezi, hogy bemutatja a Switch konzoljának frissített változatát. Az újabb modell nagyfelbontású 4K grafikát és jobb számítástechnikai teljesítményt fog tudni. 

A számítógépes chipek és alaplapok gyártásáról ismert Intel 2021-ben grafikus kártyák sorozatát kívánja kiadni. Ezzel az Intel versenybe száll az Nvidia-val és az AMD-vel, akik az ágazat jelenlegi éllovasai egy már kialakult piacon. Az Intel eddig nem sok információt adott ki, de annyit már tudunk, hogy a tartomány Ray-Trace technológiát fog alkalmazni a fények és árnyékok megvalósítására a játékokban.

Az Nvidia néhány grafikus chipje már támogatja a Ray-Trace technológiát, míg az AMD azon dolgozik, hogy a közeljövőben beépítse a technológiát az újdonságaiba. A Ray-Trace technológia a Sony PlayStation 5-ben és a Microsoft Xbox Series X-jében már ugyancsak megjelenik. Az Xbox Series X grafikus szilíciumot fog használni, egy új technológiát, amelyet az AMD hajt.

Az Intel emellett megfizethetőbb hardvertípusokon is dolgozik, mint például az integrált grafikán. Az integrált grafikát gyakran alkalmazzák laptopokban. Az Xe LP nevű grafikus kártyákból új sorozatot készül kiadni a cég. Az LP sorozat jobb játékteljesítményt ígér, alacsonyabb energiafelhasználás mellett.

Gaming előrejelzések 2021-re

Annyira sok különböző technológia van fejlesztés alatt, vagy áll már készen a kiadásra, hogy nehéz megjósolni, mit várhatunk a gaming szektorban. Mindezt szem előtt tartva vessünk azért egy pillantást arra, hogy mit jósolnak a szakértők a videojátékok jövőjét illetően, és mire számíthatnak a játékrajongók 2021-ben és azt követően.

Mit mondanak a szakértők a gaming szektor jövőjéről?

A Forbes interjút készített két brit nemzetiségű, doktorált iparági szakértővel és kérte őket, osszák meg véleményüket arról, hogy mi vár a játékiparra 2021-ben és az után.

  • Több olyan játékot láthatunk, amely használja mind a kiterjesztett, mind a virtuális valóságot, és szélesíti az olyan játékok sikerét, mint a Pokemon Go. A technológia fejlődik, magasabb felbontást, jobb látóteret és még megannyi extrát kínál.
  • A szakértők szerint a mesterséges intelligencia hamarosan nagy szerephez jut majd. A virtuális karakterek mélyebb kidolgozottságával valósághűbbek lehetnek, amint kapcsolatba lépnek a játékosokkal.
  • A játéktechnológia lassan lépeget előre, mivel már most is előrehaladott stádiumban van. Mindez azt jelenti, hogy amikor majd az új fejlesztések ötvöződnek, művészi és kreatív téren is többet várhatunk a játékoktól.

Az olyan friss kiadások, mint a Hellblade: Senua's Sacrifice, tipikus társadalmi témákra nyújtanak kihívást, e téren még szélesedő témaválasztékot várhatunk a közelgő játékoktól. Amint a szociokulturális gondolkodásmód változik, úgy találkozhatunk majd még sokkal összetettebb témákkal is, amelyekkel a játékok foglalkoznak.

kepfile

Konklúzió

Lehet, hogy még mindig benned van a kérdés, hogy mégis milyen lesz a gaming szektor a jövőben? Mi most kiemeltünk néhány lélegzetelállító technológiát és játékot, amelyek fejlesztés alatt állnak vagy várhatóan hamarosan megjelennek. Véleményünk szerint a gaming iparág jövője úgy néz ki, hogy innentől kezdve egyre csak jobb lehet, és alig várjuk, hogy meglássuk, mi következik.

 

 


Ferenci Kiadó Bt.  •  1162 Budapest, Hermina út 16.  •  Tel.: [1] 405-5919  •  E-mail cím: hh@hh16.hu
Ugrás a Szakmai Adattárhoz
preload preload
Legutóbbi lapszámunk - 2021. szeptember 15.
2021. évi naptár nyomtatható formátumban letölthető
Ide kattintva megtekinthető
Kerületi festőművészek virtuális galériája
A fogyás lélektana
A XVI. kerületi uszodák honlapja
Hogyan legyünk egészségesebbek, szebbek, vékonyabbak
Bővebben az önismeretről és a Bach-virágterápiáról
Lao Ce ősi bölcselete e-book formátumban
Ide kattintva megtekinthető
Hazai és nemzetközi időjárás

Kattintson ide az előrejelzéshez