Helyi Hírek - Független folyóirat   2020.08.09. vasárnap
Em?d
E-mail cím:

Jelszó:

CÍMLAP
Cikkek és hírek
Portaszolgálat
Balesetek
Tűzoltósági hírek
Rendőrségi hírek
Polgármesteri interjú
Természetgyógyászat, szépség és egészség
Horoszkóp, asztrológia
Receptek
Videók
Olvasóinktól: körbeküldős üzenetek
Archívum
Archívum
Képgalériák
Helyi Hírek laphálózat
Legutóbbi számaink
Archívum - HH XVI.
Archívum - HH XVII.
2004 előtti számaink
Megjelenési időpontok
Hirdetési áraink
Lakossági aprók
Hirdetésfeladás
Szakmai adattár

Látogatók: 18454140
   « Vissza

A tavaszi fáradtság legyőzhető: természetes tunning a szervezetnek

 « Cikkek és hírek 
2020. március 6.
 

kepfile

Hiába a a jó idő, tavasszal sokan szokták fáradtabbnak, stresszesebbnek vagy idegesebbnek érezni magukat, ugyanis nehéz a szervezetnek az átállás, amelyhez sok köze van a hirtelen időjárás változásnak. Éppen ezért nagyon fontos, hogy már időben elkezdjük erősíteni az immunrendszerünket különböző természetes módszerekkel, hogy az első meleg napsugarak ne migrént, hanem boldogságothozzanak számunkra.  Ehhez elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás, testmozgás és vitaminbevitel. 

Vitaminból sose elég

A D-vitamin a legfontosabb vitaminok közé tartozik, hiszen a csontok, a fogak és az immunrendszer védelméért is  felel, így mivel tavasszal még csak hébe-hóba kapunk egy kis napfényt, érdemes étrendkiegészítőként is beszerezni és rendszeresen szedni, hogy mire tényleg tavaszi idő lesz, teljes erőbedobással induljunk neki a szabadtéri programoknak. A másik fontos vitamin a C-vitamin, amely a legerősebb immunerősítő és antioxidáns hatású vitamin. A B-vitamint pedig inkább azoknak érdemes szedni, akik hajlamosabbak a fáradtságra és a hangulat ingadozásokra. Magnéziummal kombinálva a depresszió leküzdésében is sokat segít.

Mozogj! Mozogj! Mozogj!

Bármennyire is nehezen vesszük rá magunkat egy kis futásra, elengedhetetlen, hogy a fizikai állapotunkat is feljavítsuk a következő hónapokban. Ha elszoktunk az edzéstől és rendszeres mozgástól, akkor kezdjük egy kiadós sétával a parton vagy a hozzánk közeli parkban a kutyánkkal. Hihetetlen, de a mozgásnak köszönhetően a kedélyállapotunk pillanatok alatt rendbe jön. Ha viszont szeretsz mozogni, de csak a saját tempódban, és a lelkednek is szeretnél jót tenni, akkor a meditáció és a jóga is nagyszerű felkészülési program lehet tavasszal. 

Lazulj el!

A nap végén nincs is jobb egy kényeztető, finom fürdőt venni, amit turbózz fel egy kis fürdősóval vagy jázminos illóolajjal. Segít ellazulni, oldja a stresszt és a feszültséget. Ezután pedig jöhet az alvás. Az idegeskedésnek és a mindennapos stressznek köszönhetően nem mindig tud kielégítő lenni az alvás. Igyekezzünk korán ágyba bújni és legalább nyolc órát aludni, amellyel a szervezetünk is könnyebben töltődik fel. Lefekvés előtt fontos, hogy mellőzzük a felesleges telefonozást és tévézést. Helyette inkább olvassunk, hallgassunk zenét vagy meditáljunk egyet. 

Egy teát?

Valaki esküszik rá, valaki pedig szkeptikusan áll a gyógynövényes teákhoz, holott, ha jó minőségűt választunk bizony nagyon sok mindent el tudunk érni vele. Nyugodtabbak és kiegyensúlyozottabbak lehetünk a mindennapok során a fogyasztásától. Kiváló választás tavaszra az orbáncfű és citromfű, illetve a kasvirág. 

Jöhet az ágytorna!

A tavaszi fáradtság akár a férfiak (és nők) szexuális étvágyára is kihat, ami a legtöbb esetben azt jelenti, hogy kevesebb igényük van az együttlétekre. Mielőtt bármilyen drasztikus módszerhez folyamodnánk, érdemes körbenézni a természetes gyógymódok között. Ma már kifejezetten kaphatóak olyan étrendkiegészítők, amelyek segítenek ennek a problémának a megszüntetésében, még akkor is, ha idősebb korban már cukorbetegség, magas vérnyomás vagy érszűkület áll fenn a férfiaknál. Erősíti a szexuális vágyat és az immunrendszert, egészséges és természetes módon növelni a libidót, segíti a keringést és növeli a merevedés erejét.

Ha ezeket az egyszerű tippeket betartjuk, akkor a tavaszt nem fáradtsággal, hanem erővel telve tudjuk kezdeni, amely nemcsak ránk, de a környezetünkre is jó hatással lesz.

 


Ferenci Kiadó Bt.  •  1162 Budapest, Hermina út 16.  •  Tel.: [1] 405-5919  •  E-mail cím: hh@hh16.hu
Ugrás a Szakmai Adattárhoz
preload preload
Legutóbbi lapszámunk - 2020. július 15.
2020. évi naptár nyomtatható formátumban letölthető
Ide kattintva megtekinthető
Kerületi festőművészek virtuális galériája
A fogyás lélektana
Hogyan legyünk egészségesebbek, szebbek, vékonyabbak
A XVI. kerületi uszodák honlapja
Bővebben az önismeretről és a Bach-virágterápiáról
Lao Ce ősi bölcselete e-book formátumban
Ide kattintva megtekinthető
Hazai és nemzetközi időjárás

Kattintson ide az előrejelzéshez